ترس رژیم جمهوری اسلامی ایران از آگاهی ملت بلوچ / نماینده علی خامنه‌ای در بلوچستان: نیازمند تشکیل یگان ویژه در عرصه رسانه‌ها هستیم

رسانک/ در چند سال اخیر بواسطه رسانه های مستقل و محلی در اقلیم بلوچستان، بسیاری از جنایات و نقض حقوق ملت بلوچ توسط رژيم جمهوری اسلامی ایران مستندسازی شده و آگاهی مردم نسبت به حقوق اساسی خود بیش از پیش شده است. 

رساندن اخبار موثق و معتبر به خارج از بلوچستان توسط رسانه های مستقل بلوچستان و نیز افزایش آگاهی ملت باعث وحشت رژیم جمهوری اسلامی ایران از بیداری مردم شده است. 

در همین راستا مصطفی محامی، نماینده علی خامنه‌ای در بلوچستان و سیستان، خواهان «هسته‌های مقاومت» و تشکیلاتی مشابه یگان ویژه نیروی انتظامی در رسانه‌ها شده است. 

نماینده خامنه‌ای همچنین گفته است که دشمن به دنبال شبهه‌پراکنی و ایجاد انحراف است و ما باید در برابر دشمن، جبهه‌ای متحد برای تبیین و دفاع از مبانی اسلام و نظام تشکیل دهیم و از مبانی دین و انقلاب دفاع کنیم.

این در حالی است که بزرگترین دشمن بلوچ و بلوچستان رژیم جمهوری اسلامی و در رأس آن علی خامنه‌ای است. زیرا در طول بیش از چهار دهه، ملت بلوچ با وجود پتانسیل های بالقوه اقلیم بلوچستان، با سیاست فقر تحمیلی از سوی رژيم مواجه بوده است. محرومیت در کلیه مناطق بلوچ نشین گسترده شده و روز به روز نقض حقوق اولیه و انسانی مردم بیشتر می شود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*