انتقال دوباره “برکت‌علی سنجرانی” جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی زندان مرکزی زاهدان

به گزارش رسانک، صبح روز ‌شنبه ۳ شهریور ماه ۱۴۰۳، “برکت‌ علی سنجرانی” زندانی بلوچ از بابت اتهام‌ قتل که پیشتر به اعدام (قصاص) محکوم شده‌‌ برای دومین بار جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی زندان مرکزی زاهدان منتقل شد.

“برکت‌علی سنجرانی”، حدودا ۲۵ ساله، فرزند محمد حیات، متاهل و اهل زاهدان عنوان شده است.

برکت که به اتهام قتل در زندان مرکزی زاهدان به سر می‌برد پیشتر در تماسی تلفنی از زندان گفته است که بی گناه است و مرتکب قتل نشده است.

آقای سنجرانی در این فایل صوتی می گوید: «حدود سه سال است که در یک نزاع دسته جمعی که ده ها نفر حضور داشتند یک نفر به قتل رسیده و بنده را به عنوان قاتل بازداشت و حکم اعدام را صادر کردند.»

وی در ادامه می گوید: «خانواده و نزدیکان مقتول به خوبی می دانند که من قاتل نیستم؛ خدابیامرز پدر مقتول در اداره آگاهی به من گفته بود که اعتراف کن و در مدت شش ماه رضایت خواهیم داد که از زندان آزاد شوی و نیازی به پادرمیانی علما و ریش سفیدان نیست.»

آقای سنجرانی با تاکید بر بی گناهی خود اظهار می کند: «خانواده مقتول با به دارآویختن من و اجرای حکم اعدامم، شهید شدن فرزندشان را خراب نکنند. در روزهای گذشته من را تا پای چوبه دار بردند که مُردم و زنده شدم و خدا میداند که من قاتل آنها نیستم.»

آقای سنجرانی روز سه شنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۳، جهت اجرای حکم اعدام به قرنطینه زندان زاهدان منتقل و روز بعد با مهلت ۱۰ روزه جهت گرفتن رضایت از اولیای دم به بند عمومی بازگردانده شده بود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*