آبگرفتگی خوابگاه دانشگاه فرهنگیان در چابهار پس از بارش باران/ سرپرست دانشگاه برای دانشجویان غایب در روز بارانی کسر حقوق زد!

به گزارش رسانک، روز دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲، بدنبال بارش های سنگین باران در بلوچستان، خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان چابهار واقع در دانشگاه دریانوردی دچار آبگرفتگی شده و همه اتاق ها و وسایل دانشجویان زیر آب رفته‌اند.

در همین راستا، سرپرست این دانشگاه، آقای “خدانظر شهنوازی” در اقدامی عجیب با ارسال نامه‌ای به دانشگاه فرهنگیان زاهدان از مسئولان معاونت آموزش این دانشگاه خواسته است که حقوق روز دوشنبه ٧ اسفند ماه ۱۴۰۲ دانشجویانی که در کلاس درس حاضر نشده‌اند را کسر کند.

این در حالی است که وضعیت خوابگاه به هیچ وجه قابل سکونت نبوده و دانشجویان بدلیل بارش سنگین باران در شبانه روز قبل و جاری شدن سیلاب قادر به حضور در دانشگاه و کلاس درس نبوده‌اند.

گفتنی است که دانشگاه فرهنگیان چابهار که شعبه ای از دانشگاه فرهنگیان زاهدان می‌باشد، نه از خود خوابگاه دارد و نه ساختمان آموزشی و دانشجویان مجبور هستند برای خوابگاه از دانشگاه دریانوردی و برای کلاس‌های درسی از دانشگاه بین المللی استفاده کنند و با توجه به عدم تخصیص سرویس، رفت و آمد از این دو دانشگاه برای دانشجویان، آنان را با مشکلات جدی مواجه ساخته است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*