فرماندار سراوان با طلافروشان معترض دیدار نکرد

به گزارش رسانک، امروز چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۲، بدنبال تجمع اعتراضی و اعتصاب طلافروشان شهر سراوان در پی افزایش ناامنی و سرقت های مسلحانه از مغازه‌های طلافروشی، فرماندار این شهرستان با طلافروشی دیدار نکرد.

بر اساس این گزارش، سعید تجلیلی به بهانه نماز و بدلیل نداشتن وقت قبلی توسط مراجعه کنندگان از دیدار مستقیم با کسبه معترض خودداری کرده و آقای نصرتی، معاون وی با پنج نفر از طلافروشان دیدار کرده است.

گفته می‌شود که مقامات مسئول قول داده‌اند که در اسرع وقت برای حفاظت از مغازه های طلافروشی نیروهای نظامی و گشت پیاده ممتد تخصیص بدهند.

گفتنی است که طلا فروشان سراوانی بخاطر نبود امنیت و وجود یک تیم از سارقین مسلح که در طی دو ماه دو بار اقدام به سرقت از طلا طلافروشی ها کرده‌اند امروز و فردا را بخاطر اعتراض به ناامنی اعلام اعتصاب کرده و خواستار دستگیری سارقین و تامین امنیت هستند.

لازم به ذکر است شامگاه روز گذشته ۵ دی ماه ۱۴۰۲، پنج سارق مسلح با خودروی پژو پارس سفید رنگ که با لباس غیربلوچی و بدون لهجه، به فارسی شهرستانی صحبت می کردند به یک مغازه طلافروشی در پاساژ اصحاب واقع در خیابان آزادی سراوان دستبرد زده و علاوه بر مجروح کردن مغازه دار، حدودا یک کیلو طلا را به سرقت برده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*