مجروح شدن یک طلافروش بدنبال سرقت مسلحانه از طلافروشی در سراوان

به گزارش رسانک، شامگاه امروز ۵ دی ماه ۱۴۰۲، سارقین مسلح به یک مغازه طلافروشی در پاساز اصحاب واقع در خیابان آزادی سراوان دستبرد زده و علاوه بر مجروح کردن مغازه دار، حدودا یک کیلو طلا را به سرقت بردند.

هویت طلا فروش مجروح شده، “مسلم بلوچزهی”، ۲۳ ساله، اهل شستون (سراوان) عنوان شده که از ناحیه کتف سمت چپ با اصابت گلوله مجروح شده است.

بر اساس این گزارش، پنج سارق مسلح با یک خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ، با لباس غیر بلوچی و با لهجه روان فارسی شهرستانی به این مغازه حمله کرده‌اند.

گفته می‌شود که سه نفر از سارقان وارد مغازه طلافروشی شده و دو نفر در داخل خودرو مانده‌اند.

بر اساس گفته های یک شاهد دو نفر از سارقین بدون نقاب بوده و با خیال آسوده به صاحب طلافروشی شلیک کرده‌ و پس از مجروح نمودن وی حدود یک کیلو طلا را به سرقت برده اند.

همچنین در زمان سرقت و تیراندازی سارقین با وجود تماس های مکرر کسبه اما مامورین نظامی و پلیس در صحنه حضور پیدا نکرده و سارقین موفق شده‌اند از صحنه متواری شوند.

لازم به ذکر است که پیشتر و حدود یک ماه قبل گروهی از سارقین با همین ظاهر و وضعیت قصد سرقت از یک مغازه طلافروشی را در خیابان خمینی، نبش پاساژ زرگران سراوان داشتند که طلافروش با روشن کردن دودزا انها را ناکام گذاشته بود.


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*