تیراندازی مستقیم نیروهای پاسگاه مسجد ابوالفضل به یک خودروی سوختبر

به گزارش رسانک، بامداد شنبه ١٨ آذر ماه ۱۴۰۲، بر اثر تیراندازی مسقیم و بدون هشدار نیروهای پاسگاه ابوالفضل، در محور ایرانشهر به کرمان یک خودروی سوختبر دچار آتش سوزی و انفجار شد.

یک شهروند با ضبط تصاویری از محل حادثه می گوید: “این خودروی متعلق به یک سوختبر بیچاره هست که از سر اجبار سوختبری می کند؛ مامورین پاسگاه ابوالفضل به سمت او شلیک کردند، آقایان مسئول، فرماندار، سردار نظامی منطقه مگه نگفته بودید سوختبری آزاد هست؟ چرا به مردم شلیک می کنید؟ اگر سوختبری نکنند، چکار بکنند؟ اسلحه دست بگیرند و دزدی کنند؟ یا مواد جابجا کنند؟ چرا اینقدر ظلم می کنید؟ ماشین بنده خدارو با تیر زدید و آتش گرفت؛ حتی از داخل ماشین در حال سوختن نجاتش ندادید.”

این شهروند در ادامه می گوید: “اگر ما به موقع سر صحنه نرسیده بودیم، این سوختبر در شعله های آتش خاکستر می شد. این فیلم را به دادستان و همه مسئولین نشان می دهیم، تا شاهکارشان را ببینند، همه مامورین پاسگاه مسجد ابوالفضل دزد هستن و بخاطری اخاذی به سوی سوختبران عمدا شلیک می کنند.”

گفتنی است راننده این خودرو سوختبر با اقدام به موقع مردم از داخل خودرو در حال آتش و مرگ حتمی نجات داده شد.

لازم به ذکر است که سوختبری از معدود کارهایی است که بسیاری از شهروندان بلوچ در نقاط مختلف بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار ناچاراً به کار سوختبری مشغول هستند که گاهاً خطراتی همچون تصادف و واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی جان آنها را تهدید می کند.


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*