در اعتراض به طرح سوخت «رزاق»؛ تهدید به برخورد با مردم میرجاوه توسط سپاه پاسداران

به گزارش رسانک، امروز ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۲، شهروندان میرجاوه در اعتراض به طرح سوخت «رزاق» در جلسه قرارگاه قدس سپاه تجمع کردند که مقامات سپاه تجمع کنندگان را تهدید به برخورد کردند.

گفته می شود همزمان با برگزاری جلسه قرارگاه قدس سپاه، مردم مرزنشین میرجاوه و مناطق اطراف از جمله لولکدان، ریگ ملک و تهلاب با تجمع مقابل محل برگزاری جلسه سپاه اعتراض و نگرانی خود را نسبت به این طرح اعلام کردند.

فرمانده هماهنگ کننده قرارگاه قدس سپاه تهدید کرده که با تجمع کنندگان برخورد می‌کنیم؛ خلیل آبادی همچنین به شوراها و دهیاری های مرزنشین اعلام کرده که مواظب باشند در دام دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیفتند و در فراخوان ضد انقلاب برای تجمع شرکت نکنند که در آن صورت نه تنها این افراد فاقد صلاحیت برای دهیاری و شورا هستند بلکه در آینده هیچ وقت نمی‌توانند در انتخابات شوراها شرکت کنند و مهر آنها هم ضبط و به افراد مصلح و منتخب روستای آنها که در جهت منافع جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند تحویل داده خواهد شد.

«طرح رزاق» پس از کشتار سوخت بران بلوچ در مرز شمسر سراوان در تاریخ ۴ اسفند ماه ۹۹ کلید خورد که بسیاری از مرزنشینان بیکار شدند و هم اکنون سپاه با راه اندازی جایگاه های سوخت در مناطق صفر مرزی، خود در حال انتقال سوخت به پاکستان است.


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*