انتقال دو بازداشتی مجموعه مکی از بازداشتگاه اداره اطلاعات به بند ۹ زندان مرکزی دزاپ

به گزارش رسانک، امروز دوشنبه ۶ آذر ماه ۱۴۰۲، “حمیدالله فاروقی (ملازهی)”، به همراه “مهدی خداشناس”، از بازداشتگاه اداره اطلاعات به زندان مرکزی دزاپ (زاهدان) و بند ۹ (سیاسی) این زندان منتقل شدند.

حمیدالله فاروقی (ملازهی) به همراه پدر خود، “عبدالسلام فاروقی”، حوالی ترمینال زاهدان توسط نیروهای امنیتی پس از ضرب و جرح قرار گرفتن، بازداشت شده بود و روز شنبه ۲۷ آبان ماه، عبدالسلام پس از ۵۵ روز از بازداشتگاه اداره اطلاعات به بند ۹ (سیاسی) زندان مرکزی زاهدان منتقل شد.

گفتنی است که روز ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲، رسانه های حکومتی و وابسته به سپاه ویدئویی از اعترافات اجباری عبدالسلام‌ و پسرش و یکی‌ دیگر از زندانیان بازداشت شده به نام “مهدی خداشناس”، در رابطه با ضبط محموله استارلینک که ادعا شده متعلق به دفتر مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان بوده را پخش کردند.

لازم به ذکر است که “عبدالسلام فاروقی” به همراه “عبدالنصیر شه بخش”، “اسامه شه بخش” و “محمد نقشبندی”، به همراه یک زندانی دیگر روز ۲۷ آبان ماه، از بازداشتگاه اداره اطلاعات به بند ۹ (سیاسی) زندان مرکزی دزاپ (زاهدان) منتقل شدند که عبدالنصیر و اسامه در همان روز با تودیع قرار وثیقه آزاد شدند.



Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*