مولوی عبدالحمید: به نبود آزادی قلم و بیان اعتراض داریم

به گزارش رسانک، امروز جمعه ١٩ آبان ماه ۱۴۰۲، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی ضمن انتقاد شدید از نبود آزادی‌های قلم و بیان گفت که در عجب هستیم که برخی رسانه های حکومتی و وابسته به برخی نهادهای امنیتی چگونه به مطرح کردن افتراها و اتهامات دروغین علیه مجموعه مکی متوسل شده‌اند.

مولوی عبدالحمید همچنین ضمن بیان اینکه ما به خودمان اجازه نمی‌دهیم که دروغ گفته و به کسی تهمت بزنیم، افزود: این تهمت های مطرح شده در رسانه‌های حکومتی در راستای فشار به منتقدان و مخالفان علاج کار نیست و مثل روز روشن است که این مطالب علیه مجموعه مکی دروغ می‌باشد و تشویش اذهان عمومی است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد که این نوع تخریب ها راه به جایی نخواهند برد. رسانه‌ها برای اینکه واقعیت ها را منعکس کنند ایجاد شده‌اند و آزادی رسانه از ابتدایی ترین آزادی هاست که باید داشته باشند و تحت فشار و مغرضانه مطلب منتشر نکنند.

مولوی عبدالحمید خطاب به حاکمیت گفت: شما باید حداقل به قوانین خودتان احترام بگذارید و اصحاب رسانه و روزنامه نگارانی که واقعیت را می‌گویند احضار و بازداشت نکنید و افراد بازداشت شده را هم آزاد کنید.

مدیر دارالعلوم مکی همچنین از فیلتر کردن وبسایت های این مجموعه انتقاد کرد و گفت: جامعه اهل سنت نه ماهواره و کانالی دارد و نه احزاب مستقلی که بتوانند صدای مردم باشند در صورتی که این آزادی ها در همه دنیا وجود دارند.



Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*