واکنش دفتر مولوی عبدالحمید به افترای جدید خبرگزاری فارس علیه مسجد مکی زاهدان

به گزارش رسانک، امروز پنجشنبه ١٨ آبان ماه ۱۴۰۲، دفتر امام‌ جمعه زاهدان با صدور بیانیه‌ای افترای جدید خبرگزاری فارس علیه مسجد جامع مکی زاهدان را به شدت تکذیب کرد و آن را «در راستای پرونده‌سازی و تشدید فشارهای اخیر بر مجموعۀ دارالعلوم مکی» دانست.

بخشی از متن بیانیه دفتر مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، بدین شرح است:

“ظاهرا بنیان بعضی از خبرگزاری‎های وابسته به برخی نهادهای امنیتی و نظامی که خودشان را در حاشیه‌ای امن می‌بینند، بر دروغ‌پردازی، فرافکنی و تهمت و افترا اساس‌گذاری شده است.

در جدیدترین سناریوسازی این طیف از خبرگزاری‌ها، خبری سراسر دروغ و افترا با عنوان «کشف ٨٠ دستگاه ماینر غیرمجاز از مسجد مکی زاهدان» منتشر شده است.

دفتر امام‌جمعه اهل‌ سنت زاهدان ضمن تکذیب شدید این خبر، آن را در راستای پرونده‌سازی و تشدید فشارهای اخیر بر مجموعۀ دارالعلوم مکی می‌داند و در عین حال تصریح می‌کند که عدم پایبندی به حداقل‌های اخلاق اسلامی و رسانه‌ای سبب شده است که افکار عمومی دیگر هیچ‌گونه توجهی به این‌قبیل خبرها نگذارند و حنای این خبرگزاری‌ها دیگر رنگی در بین جامعه نداشته باشد.

اگرچه مردم فهیم ایران از قدرت تشخیص بالایی برخوردار هستند و حق را از ناحق و راست را از دروغ تشخیص می‌دهند، اما این تکذیبیه صرفا به‌ منظور تنویر افکار عمومی و نشان‌ دادن چهره مزورانۀ گردانندگان بعضی خبرگزاری‌ها صادر شده است.”


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*