پول هایی که در مسیر انتقال آب از دریای بلوچستان به زابل ناپدید می‌شوند!

به گزارش رسانک، بر اساس گزارشی که کارشناس تلویزیون ملی رژیم جمهوری اسلامی ایران ارائه می دهد، صد هزار میلیارد تومان بدون حتی یک قطره آب، برای انتقال آب از دریای بلوچستان به زابل هزینه شده است.

این در حالی است که بودجه عمرانی جغرافیای ایران در سال ۱۴۰۱، دویست و پنجاه هزار میلیارد تومان بوده و با مبلغ اختصاص داده شده به این پروژه، می‌توان نصف یک کشور به پهناوری ایران را آباد کرد!

در این برنامه تلویزیونی در حالی که مجری تلویزیون در تلاش است پروژه را گسترده و عظیم جلوه دهد، کارشناس عنوان می کند که این پروژه صرفا جهت آب شرب زابل است و نه بیشتر.

کارشناس برنامه همچنین در قسمت دیگری از سخنانش اذعان می کند که این پروژه نیز مانند سایر پروژها افتتاح خواهد شد و آبی به مردم نخواهد رسید.

گفتنی است مافیای قدرت و افراد متنفذ مانند حسینعلی شهریاری و حبیب الله دهمرده در منطقه سیستان در شمال بلوچستان با افتتاح پروژه هایی مشابه و تخصیص بودجه هایی کلان برای حفر چاه های عمیق، اختلاس های کلان کرده در حالی که بعد از اتمام پروژه به مناسب نبودن آب جهت شرب اذعان شده است.

لازم به ذکر است مجموعه رسانک پیشتر نیز با خبری تحت عنوان «انتقال آب؛ پروژه ای که برای بلوچستان آب ندارد ولی برای سپاه پاسداران نان دارد» به بررسی ابعاد انتقال آب و تاثیر آن بر محیط زیست منطقه پرداخته بود.


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*