امام جمعه روستای انزا: مردم مسئله روز جمعه خونین زاهدان را فراموش نکرده‌اند

به گزارش رسانک، روز جمعه ١٢ آبان ماه ۱۴۰۲، مولوی عبدالاحد ملازهی، امام جمعه روستای انزا واقع در شهرستان سرباز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن یادآوری جنایت روز جمعه خونین زاهدان گفت: صدها نفر در این روز به رگبار بسته شدند. چه کسی این جنایت را انجام داده؟ بیش از یک سال از آن روز گذشته؛ [حاکمیت] چه کاری انجام داده؟ کدام مجرم بازداشت و مجازات شده است؟! آیا [حاکمیت] نمیداند چه کسی این مردم را کشت و چه کسی دستور داده بود؟!

مولوی عبدالاحد افزود: خواسته ما همه مردم این است که این افراد مجرم که مردم را به رگبار بستند، باید مجازات بشوند و به حق این مردم باید رسیدگی شود. شما ادعا دارید که مسلمان هستید، آیا این اقدامات، کار مسلمانی هست؟ بنابراین ما از این بی‌تفاوتی مسئولان نهایت تاسف و ناراحتی را ابراز می‌کنیم و خواستار مجازات کسانی هستیم که این جنایت را انجام داده‌اند.

امام جمعه انزا ادامه داد: این افراد که کشته شدند، همگی خانواده داشتند، به کدامین گناه به رگبار بسته شدند؟ وی از مقامات رژیم جمهوری اسلامی ایران خواست که مراقب این ملت باشند نه اینکه آنها را هر روز مورد رگبار قرار داده و کشته شوند. بدانید که این آه مادران به آسمان خواهد رفت و دعاهای آنها مورد اجابت قرار گرفته و شما را نابود خواهند کرد.


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*