جان باختن “هادی نوری”، شهروند به گروگان گرفته شده توسط افراد مسلح پس از آزادی در بیمارستان زابل

به گزارش رسانک، روز گذشته ۴ مرداد ماه ۱۴۰۲، یک شهروند به نام “هادی نوری” که روز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲، توسط چند فرد مسلح با تیراندازی در میدان بشیرالله زابل و در روز روشن، پس از ضرب و شتم شدید ربوده شده بود، پس از آزادی در بیمارستان امیرالمومنین زابل جان خود را از دست داد.

«هادی نوری»، ۳۸ ساله، فرزند علی، متاهل، دارای چهار فرزند و اهل زابل احراز شده است.

بر اساس این گزارش، افراد مسلح که خود نیز اهل زابل و وابسته به دستگاه های نظامی بودند با چند دستگاه خودرو و مجهز به سلاح گرم، هادی را به زور و با ضرب و جرح از خودرو پیاده کرده و با خود برده بودند.

هادی پس از آزاد شدن بر اثر شدت جراحات وارده به ناحیه سر در بیمارستان زابل در کما بود که ساعت ۱۱ شب گذشته ۴ مرداد جان خود را از دست داد.

گفتنی است که پس از انتشار این خبر توسط رسانه های مستقل بلوچستان، سرهنگ علی رحیمی روز گذشته ۴ مرداد در گفتگو با رسانه‌های جمهوری اسلامی اظهارکرد: «انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی که امنیت روانی جامعه را خدشه دار می‌کند، جرم است و نشر دهندگان این گونه کلیپ ها بایستی متوجه پیامدهای روانی این گونه محتواها باشند و صرفا به جهت پیگیری به مراجع قانونی ارسال کنند.»

سرهنگ رحیمی در اظهارات خود به وضعیت جسمانی و هادی نوری و اینکه در شرایط کما بسر می برد اشاره ای نکرده بود.

لازم به ذکر است هم «هادی نوری» شهروند گروگان گرفته شده‌ و هم گروگانگیران با فامیلی «میرشاه و نوری » از اهالی زابل هستند که گمان می‌رود از پیش با یکدیگر دچار اختلاف و درگیری بوده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*