به گزارش رسانک، امروز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مردم معترض در شهر دُزاپ (زاهدان) پس از اقامه نماز با شعار “برادر شهیدم خون تو پس میگیرم” و “آزادی، آزادی” به جمهوری اسلامی اعتراض کردند.
Related Articles
خبر
ویدیویی از تشییع پیکر شهدای دزاپ
رسانک/ پیکر شهدای دزاپ همچنان در حال انجام است. با تیراندازی نیروهای سرکوبگر علی خامنه ای در طول دو روز گذشته، صدها جوان بلوچ کشته و زخمی شده اند. تاکنون …..ادامه خبر
خبر
زندان های بلوچستان با پانزده مرگ ثبت شده در رده دوم بدترین زندان های ایران
به گزارش رسانک، زندان های استان بلوچستان و سیستان و در راس آنها زندان مرکزی دُزاپ پس از زندان های آذربایجان غربی و استان تهران به عنوان بدترین زندان های …..ادامه خبر
محیط زیست بلوجستان
ورود گله ای از گرازها به داخل شهر سیریک/ خشم فعالان محیط زیست از کشته شدن یک گراز در شهرستان جاشک
به گزارش رسانک، شب گذشته ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، گله از گرازها وارد شهر سیریک در منطقه گیاوان زمین اقلیم بلوچستان شد. احتمال میرود این گله گرازها برای تامین غذا …..ادامه خبر
Be the first to comment