ماهیگیری جمهوری اسلامی از آب گل آلود عید فطر

رسانک/ این روزها دشمن سخت در تلاش است تا به جامعه القا کند که مردم بلوچستان به سمت دوقطبی‌شدن حرکت می‌کنند.

اگر کسی این سخن‌پراکنی‌های رژیم جمهوری اسلامی را در رادیو، تلویزیون‌ و این وبگاه‌هایی که از طرف آنها پیوسته توسعه پیدا می‌کنند و به طور شبانه روزی مطلب می‌دهند، تعقیب کند، به سادگی متوجه خواهد شد که رژیم با پروپاگاندای رسانه‌ای و ضریب‌دهی تلاش می‌کند با رهبری‌شان در حوزه رسانه و فضای مجازی، بین مردم بلوچ دو دستگی و تفرقه ایجاد کنند.

دوقطبی‌سازی، طراحی دروغین رسانه‌های رژیم جمهوری اسلامی برای فشار بر مردم و تلاش برای توسعه خواسته خودشان، یعنی کوتاه آمدن مردم از دادخواهی خون شهدای جمعه‌های خونین دزاپ و واش است.

این در حالی است که برگزاری نزدیک به هفت ماه تظاهرات عظیم و باشکوه، در نتیجه ایجاد همدلی و اتحاد میان مردم بلوچ بوده است.

حال اینکه اختلافات و جدال های مذهبی و طایفه‌ای میان مردم بلوچ، جامعه را دچار تنش های اجتماعی و سیاسی می کند و همین امر علاوه بر اینکه باعث ایجاد شکاف در میان صفوف مردم می شود، سبب تضعیف و نابودی اهداف آنان همچون برابری و تساوی در جامعه هم می شود و آنان را از نیل و دستیابی به این آرمان های متعالی باز می‌دارد.

ملّت بلوچ باید هوشیار و متحد باشند و آنچه منافع ملّی است را تشخیص بدهند و دنبال آن باشند، تا دشمن نتواند با سواستفاده ابزاری از یک مقوله فقهی، دودستگی را در میان آنان ایجاد کند. 

وحدت را حفظ کنیم، با هم باشیم تا رژیم جمهوری اسلامی با متشنج کردن فضای حاکم بر جامعه از آب گل آلود ماهی نگیرد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*