زجه های یک خواهر برای برادرش در مسجد مکی/ خائنان به ملت باید از جامعه بلوچستان طرد شوند

رسانک/ در دیدار مجروحین و خانواده های شهدای جمعه های خونین زاهدان و خاش با مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، خواهری با زجه های دردناک فریاد می‌زند که برادرم شش ماه است که بازداشت شده و تاکنون مفقود است و هیچ کس پاسخگوی انها نیست.

گفتنی است که در پی اعتراضات و اعتصابات سراسری در بلوچستان بسیاری از شهروندان بلوچ توسط نیروهای امنیتی و نظامی رژیم جمهوری اسلامی ایران بازداشت شده اند که از سرنوشت بسیاری از آنها اطلاعی در دست نیست. 

همگرایی و همکاری دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی در بلوچستان باعث شده تا نه تنها عدالت برای شهروندان رعایت نشود بلکه این نهادها خود از عاملان اصلی ظلم و ستم بر علیه مردم باشند. 

چگونه می‌توان زجه های کشنده خواهران و مادران سرزمین مان را بشنویم و سکوت اختیار کنیم؟ آنهایی که به ضیافت های عاملان و قاتلان فرزندان این زنان رفته و هم سفره می‌شوند چگونه وجدانی دارند و چطور می‌توانند شب ها سر بر بالین نهاده و به مردم خیانت کنند؟!

هوشیاری مردم و طرد افرادی که با قاتلان برادران و خواهران مان همکاری و مراوده دارند؛ می‌تواند هم به این افراد و هم به رژیم جمهوری اسلامی بفهماند که مبارزه تا سقوط دیکتاتور ادامه خواهد داشت. 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*