اجبار دانش آموزان شهرهای مختلف بلوچستان جهت شرکت در راهپیمایی/ والدين از فرستادن فرزندان خود جدا خودداری کنند

رسانک/ گزارش های دریافتی از شهرهای مختلف بلوچستان حاکی از آن است که مدیران و مسئولان آموزش و پرورش این شهر دانش آموزان را تهدید کرده‌اند که بالاجبار در راهپیمایی روز ١٣ آبان شرکت کنند.

در شهرستان چهبار، رئیس سپاهی آموزش و پرورش این شهرستان، احمدعلی سرحدی نه تنها دانش آموزان، بلکه معلمان را هم تهديد کرده و از آنها خواسته تا در راهپیمایی شرکت کنند.

احمدعلی قبلا در حراست مشغول بوده و از عوامل سرکوب رژیم جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که بواسطه پارتی و نظامی بودنش همواره در سمت های بالا گماشته می‌شده است.

مدیر دبیرستان دخترانه عترت در محله گلشهر چهبار هم دانش آموزان را تهدید به کم کردن نمره‌ها کرده است.

در شهر پیشن از توابع شهرستان راسک نیز برخی مدیران دانش آموزان را تهدید به کسر نمره انضباط کرده‌اند.

در شهرستان پهره (ايرانشهر) رئیس ولایی این شهرستان هم همه مدیران را تهديد کرده تا دانش آموزان را مجاب به شرکت در راهپیمایی کنند.

عبدالغفور حسینی اهل بزمان و بدلیل تغییر مذهب از تسنن به تشیع از نفوذ بالایی برخوردار است. وی از عوامل سرکوب دانش آموزان در روزهای اعتراضی بوده و هم اکنون عضو اصلی شورای نگهبان شهرستان پهره می‌باشد.

رژیم جمهوری اسلامی در شرایطی قرار دارد که هر لحظه امکان سقوط آن وجود دارد و امکان اجرای هر نوع سناریویی در صف دانش اموزان از سوی آن وجود دارد تا خود را مظلوم وانمود کند. بنابراین والدين از رفتن فرزندان خود به راهپیمایی حکومتی جدا خودداری کنند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*