هجده ازدواج ۹ سال به پایین در بلوچستان و سیستان ثبت شد

رسانک/ مدیرکل ثبت احوال بلوچستان و سیستان از ثبت ۱۸ مورد ازدواج کودکان تا ۹ سال در از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد.

رضا راحت دهمرده اظهار داشت: براساس آمار جمع‌آوری شده از ادارات ثبت احوال سطح استان از ابتدای سال تاکنون ۶۵.۹۵۱ واقعه ولادت در بلوچستان و سیستان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان با بیان اینکه از این تعداد۳۳.۷۷۰ واقعه پسر و مابقی دختر بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در این مدت نسبت جنسی ولادت در استان یکصد و پنج بوده یعنی به ازای تولد هر ۱۰۵ نوزاد پسر ۱۰۰ دختر متولد شده‌اند. در مجموع ۷۲۲ واقعه ولادت دوقلو و ۱۹ سه قلو در استان به ثبت رسیده است.

وی در مورد ثبت موارد فوتی در استان نیز گفت: در این ۹ ماه ۱۳۵۶۷ مورد فوتی در استان داشته ایم که از این تعداد ۷۵۲۸ واقعه شهری و مابقی مربوط به روستاها بوده است.

راحت دهمرده با اشاره به اینکه از ابتدای سال بیست و دو هزار و هشتصد و نود و هشت واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده، تصریح کرد: در این مدت همچنین دو هزار و نود و پنج واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است.  

وی گفت: از ابتدای سال در گروه سنی مادران تا ۹ سال هجده مورد ازدواج و زنان ده تا چهارده سال دو هزار و چهارصد و پنج مورد ازدواج به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیشترین آمار ازدواج ثبت شده در مردان گروه سنی بیست تا بیست و چهار سال و در زنان در گروه سنی پانزده تا نوزده سال می باشد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*