معین الدین سعیدی: کودکان بخش پیرسهراب قربانی «سوءمدیریت‌ها» و «بی‌عدالتی در تخصیص اعتبار به استان‌های محروم» شدند

به گزارش رسانک، معین الدین سعیدی عضو مجلس ایران با اشاره به جان‌ باختن چهار کودک در حادثه اخیر در بخش پیرسهراب شهرستان چهبار، از «سوءمدیریت‌ها» و «بی‌عدالتی‌ در اختصاص اعتبار» در استان‌های محروم ایران انتقاد کرد.

وی اظهار داشت: تراژدی کمبود امکانات در بلوچستان و سیستان امروز از بی‌آبی و قطع دست فرزندانمان توسط گانڈو، به مرگ کودکان به دلیل کمبود امکانات رسیده است.

سعیدی افزود: کمبود فضای ورزشی و تفریحی در استان بلوچستان و سیستان به‌ویژه در دشتیاری و پیرسهراب معضلی است که امروز مرگ چهار کودک بلوچ بار دیگر سوءمدیریت‌ها و کمبودهای استان را در معرض دید عموم قرار داد.

سعیدی در ادامه افزود: بی‌آبی و تشنگی بلوچستان تنها بخشی از مشکلات این استان است. اگر بخواهیم جزئیات را مورد بررسی قرار دهیم، موضوعاتی همچون عدم وجود مدارس کافی با امکانات مناسب، نبود باشگاه‌های ورزشی و حتی زمین‌های مناسب بازی در کنار کمبود امکانات و زیرساخت‌های لازم در حوزه بهداشت و درمان و عدم وجود درمانگاه شبانه روزی، اوژانس جاده‌ای، کمبود پزشک و پرستار و… را نیز می‌توان مطرح می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان بلوچستان و سیستان تصریح کرد: اتفاق در بخش پیرسهراب نشات‌گرفته از بی‌عدالتی در تخصیص اعتبار به استان‌های محروم است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*