وضعیت نامناسب آنتن دهی تلفن همراه در حوزه شهرستان واش

رسانک/ اسماعیل حسین زهی عضو مجلس ایران گفت : با توجه به اینکه حوزه واش در ارتفاعات قرار داشته و جزو مناطق کوهستانی محسوب می شود، نزدیک به ۷۰ درصد فاقد آنتن دهی تلفن همراه هستند که به تبع آن نیز اینترنت وجود ندارد.

حسین زهی بیان کرد :با توجه به حضور وزیر ارتباطات در استان بلوچستان و سیستان و بازدید میدانی از شهرهای استان به ویژه واش، کورین و نصرت آباد به این نتیجه رسیده است که اقدامات مناسبی در ایجاد زیرساخت های ارتباطی صورت نگرفته است به ویژه در مناطق کوهستانی و روستایی استان که بسیار در محرومیت بسر می برند.

وی افزود: بیشتر دانش آموزان در استان بلوچستان و سیستان به دلیل عدم آنتن دهی گوشی همراه و عدم اتصال به اینترنت، نتوانستند از نرم افزار شاد استفاده کنند و به دلیل شیوع کرونا نیز امکان حضور در کلاس درس را نیز نداشتند . 

این عضو مجلس در آخر افزود: در حال حاضر اپراتور های همراه اول و ایرانسل و ما بقی اپراتورها خصوصی بوده؛ بنابراین از وزارت ارتباطات در خواست می شود تعامل خوبی ایجاد شود و زیرساخت های ارتباط الکترونیک در استان بلوچستان و سیستان فراهم شود؛ چرا که این استان در محرومیت کامل بسر می برد و خواسته ما توجه و اهتمام جدی به مردم رنج کشیده بلوچستان و سیستان است. 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*