در تی وی: اعزام تیم تروریستی رژیم به مالزی برای ترور ابراهیم احراری!

رسانک/ گزارش منابع خبری «در تی وی» در بیرجند خبر دادند که «اطلاعات سپاه» در این شهر یک تیم تروریستی را برای ترور ابراهیم احراری، «فعال رسانه ای اهل سنت» به کشور مالزی اعزام کرده است.

این گزارش همراه با اسامی افراد اعزامی به مالزی می باشد که در میان آنها یکی از اقوام آقای احراری نیز وجود دارد که «اطلاعات سپاه» او را با پرداخت هزینه ای قابل توجه مجاب کرده که همراه این تیم تروریستی به مالزی سفر کند تا مراحل نزدیک شدن به آقای احراری  را هموار سازد.

«در تی وی» این گزارش را که با جزئیات و اسامی می باشد به «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» برای ارائه به مراجع زیربط ارائه کرده است.

رژیم جمهوری اسلامی که در آستانه سقوط قرار گرفته و روزهای پایانی خود را به چشم می بیند گمان می کند که با حذف فعالان سیاسی، حقوق بشری، و بخصوص رسانه ای می تواند چند روزی بیشر بر سر قدرت بماند، در صورتی که این اقدامات تروریستی که آخرین آن به کشتن روح الله زم خبرنگار آزاد و مدیر رسانه «آمد نیوز» بود، تنها و تنها سرنگونی رژیم را سرعت می بخشد.

حمید قره گزلو، مسئول امور بین الملل «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» و مدیر «بخش مربوط به مسایل آزادی عقاید و ادیان در ایران» در یک فایل ویدیویی گفت: گزارش کامل اعزام یک تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه به کشور مالزی برای ترور ابراهیم احراری، «فعال رسانه ای جامعه اهل سنت» را به وزارت امور خارجه آمریکا و سایر نهادهای مرتبط ارائه کرده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*