دکتر سرگزی نماینده رژیم در نصرآباد: اجازه نمی‌دهم كسی به‌فكر حذف نام بلوچستان باشد

رسانک/ نماینده رژیم در شهرستان نصرآباد (زابل) در خصوص تقسیم استان بلوچستان و سیستان گفت: بحث تقسیم بلوچستان و سیستان بحثی فنی است و باید کارشناسان در موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی آن را بررسی کنند و ببینند آیا تقسیم استان به نفع مردم استان است یا خیر؛ تا بر اساس نظرات کارشناسی دقیق تصمیم بگیریم.

سرگزی در ادامه افزود: تا به حال اقدام کارشناسی دقیقی برای تقسیم استان صورت نگرفته و سند پشتیبان علمی که مؤید تایید یا تقسیم یا عدم تقسیم استان باشد، ارائه نشده و هیچ اقدام مبنایی و علمی پیرامون این بحث صورت نگرفته است.

نماینده رژیم در شهرهای شمالی بلوچستان مردم همچنین در خصوص موضوع حذف نام بلوچستان چنین گفت: بحث حذف نام بلوچستان بحث دیگری است که در شبکه های اجتماعی مطرح شده است که ما به‌ دنبال حذف نام بلوچستان هستیم که به صراحت می گویم چنین چیزی قطعا صحت ندارد و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد این اتفاق بیافتد.

این اظهارات نماینده رژیم جمهوری اسلامی ایران در نصرآباد در حالی مطرح می‌شود که نمایندگان تندرو و افراطی دیگر اهل نصرآباد بارها بر تقسیم بلوچستان نظرات غیرکارشناسانه داده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*