سپاه تروریستی پاسداران در صدد برهم زدن امنیت روستاهای شهرستان گِه

✍️بلوچ داروکانی

روستای زیبا و گردشگری دارُکان که در سی و پنج کیلومتری شهرستان گِه قرار دارد حدود چهار دهه است که که از گزند سپاه تروریستی پاسداران، ارگان خرابکار و تروریست پرور رژیم جمهوری اسلامی ایران با درایت و کاردانی مردم دوراندیش و فعال، دذ در امان مانده است.

در سال‌های اخیر، اما سپاه تروریستی پاسداران تلاش‌های بسیاری برای بر هم زدن آرامش مردم این روستا و منطقه انجام داده بود که مردم و فعالان اجتماعی و سیاسی این روستا، هر بار مانع آن شدند. تا اینکه فعالان نسل گذشته یا از دنیا رفتند و یا بنا به مسائل شخصی و مختلف روستا را ترک کردند.

خالی شدن عرصه برای سپاه تروریستی غنیمتی بس والا بود که بتواند به اهداف شوم و خرابکارانه خود نزدیک شود.

سپاه با دسيسه و با نفوذ در میان کسانی که تفکرات مستقل نداشته و به نوعی وابسته تر به رژیم و این ارگان تروریستی بودند توانست برخی از آن آنها مسلح کند.

سپاه اکنون با مسلح کردن این افراد در صدد بر هم زدن آرامش و امنیت این منطقه گردشگری میباشد تا بتواند با ایجاد اختلاف و چند دستگی نفوذ خود را مستحکم تر کند تا راه رسیدن به اهدافش که همانا تسلط کامل بر مردم و منطقه است، برسد.

این مسئله و مسلح کردن افراد مطمئنا باعث ایجاد ناامنی، فضای امنیتی، رشد دزدی و غارت و آدم کشی شود.

جا دارد جوانان این منطقه علی الخصوص روستای داروکان نسبت به این اقدامات سپاه به هوش بوده و از یک طرف با انجام کارهای فرهنگی زیبا همچون گذشته نام این روستا را جاودانه کنند و از طرف دیگر مانع نفوذ سپاه و تفنگداران نادانش شوند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*