سه نفر مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان راسک

به گزارش رسانک دانشکده علوم پزشکی پهره در اقدامی نسنجیده و غیرحرفه‌ای در حق مردم شهرستان راسک در تاریخ ۲۸ اسفنده ماه ۹۸ دو فرد مشکوک به کرونا که چند روز بعد نتیجه قطعی مبتلا بودن آنها به کووید ۱۹ اعلام گردیده است را به مرکز شهر راسک و بیمارستان ولایت منتقل کرده است.

این دو تن که بعنوان ماما بیمارستان ولایت و کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و درمان راسک به این شهرستان منتقل شده اند اهل شهرستان های قزوین و شیراز هستند.

همچنین برخی گزارش ها حاکی از آن است که فردی با هویت “چ_آ” از مورتان نیز به کووید۱۹ مبتلا و در بیمارستان ولایت #راسک بستری میباشد.

لازم به ذکر است‌؛ فردی که بعنوان مددکار اجتماعی بیمارستان ولایت راسک منتقل گردیده با وجود علائم مشکوک به کرونا در پانسیون بیمارستان قبل از قرنطینه با سایر پرسنل در ارتباط بوده است و شخص دیگر در پانسیون شبکه بهداشت ودرمان راسک به تنهایی قرنطینه شده است همچنین این دو تن قبل از قرنطینه رفت و آمدهایی را در بازار و مراکز خرید شهر راسک صورت داده اند که بانظر به مثبت شدن نتایج آزمایش ها، یقنا باعث انتقال ویروس کووید ۱۹ به برخی از شهروندان شهر راسک شده اند.

در این بیمارستان سه نفر از پرسنل آن نیز در قرنطینه بسر می‌برند.

یک منبع موثق دیگر به رسانک گفت: “شهروندی از روستای پیرزآباد هم چندی پیش مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بوده که پس از انتقال به #پهره درگذشته است.

در روزهای اخیر با باز شدن دوباره برخی ادارات خطر افزایش افراد مبتلا به این بیماری در شهرستان های سرباز و راسک به شدت وجود دارد.

گروهخبریتحلیلی_رسانک

کرونادربلوچستان #راسک #دانشکدهعلومپزشکی_پهره

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*