ارسالی شما
تلاش مسئولان زندان قزلحصار برای قطع ارتباط زندانیان با بیرون از زندان با استفاده از دستگاه جمر
به گزارش رسانک، امروز پنجشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۴، یکی از زندانیان واحد ۲ زندان قزلحصار در گفتوگو با رسانک گفت که از روز گذشته مسئولان این زندان دستگاه «جمر» …..ادامه خبر