جان باختن سه سوختبر بلوچ از جمله دو نوجوان بر اثر واژگونی و آتش سوزی خودرو در شهرستان عنبرآباد

به گزارش رسانک، روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۳، در پی واژگونی و دچار حریق شدن یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، حدفاصل روستای “ده‌ رضا” واقع در شهرستان عنبرآباد، سه سوختبر بلوچ از جمله دو نوجوان جان خود را در شعله‌های آتش از دست دادند.

هویت این سه سوختبر بلوچ، “رسول قنبری”، ۱۵ ساله و “عیسی قنبری”، ۲۳ ساله، هر دو فرزند بجار، اهل روستای چهل کنار از توابع شهرستان دلگان و “امیدرضا قنبری” حدودا ۱۷ ساله، فرزند میرزا و اهل شهرستان عنبرآباد عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، حوالی ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه خودروی این سه سوختبر در حدفاصل روستای ده‌رضا واقع در شهرستان عنبرآباد از جاده منحرف، واژگون و دچار حریق شده و هر سه سرنشین خودرو در شعله‌های آتش جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، از ابتدای سال ٢٠٢٣ تا پایان سال، دستکم ٣٢١ نفر از سوختبران در حوادث مختلف، کشته و زخمی شده‌اند که در تیراندازی های مستقیم نیروهای نظامی ٢٨ سوختبر جان خود را از دست داده و ١٧ نفر زخمی شده‌اند. در حوادث جاده‌ای نیز ١٩۴ نفر جان خود را از دست داده و ۵٨ نفر نیز مجروح گشته‌اند. در تیراندازی افراد مسلح ناشناس نیز ٨ نفر جان خود را از دست داده و دو نفر مجروح شده‌اند. در حوادث دیگری مانند سیل، آتش سوزی در محل ذخیره سوخت و یک مورد نامشخص نیز دستکم ١۴ نفر کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*