انتقاد شديد مولوی محمدحسين گرگيج از موج جديد گرانی‌ها 

به گزارش رسانک، روز جمعه ٢٣ اردیبهشت ماه ١۴٠١، مولوی محمدحسين گرگيج با بيان اينکه «گرانی، فحشا را به دنبال دارد» ضمن انتقاد شدید از موج جدید گرانی‌ها، سوءمدیریت را یکی از علل وضعیت نامناسب اقتصادی کشور دانست.

وی با طعنه اظهار داشت: اخیرا موضوع گرانی مطرح شده است، از اين پس مرغ و روغن و ساير اقلام خوراکی را باید مانند دارو با نسخه بخریم و به عنوان مثال دكتر برايمان يك ران مرغ تجويز كند.

خطیب اهل سنت گلستان افزود: ملت در مضیقه است و رنج می‌برد، به عنوان یک خیرخواه تذکر می دهم کشور ما سرمایه‌ی یک دهم و یا یک هشتم کره زمین را دارد و یک صدم جمعیت جهان را تشکیل می‌دهیم؛ اگر با یک هشتم سرمایه کره زمین نتوانیم یک صدم جمعیت جهان را اداره کنیم پس این چه مدیریتی است؟! باید مسئولین و مدیران ما چاره اندیشی و فکری برای ملت و مردم کنند تا گرسنگان یقه ما را نگیرند.

مولوی گرگیج خاطرنشان ساخت: کارشناسی‌های مختلف اقتصادی در رسانه ملی که هر کسی یک عقیده ای دارد سودی برای مردم ندارد؛ کارشناسی‌ها، فقر و گرسنگی ملت را رفع نمی‌‌کند، چنین کارشناسی‌هایی مبارک خودتان باد؛ مردم را در بازار دریابید و وضعیت آنان را ببینید.

این روحانی اهل سنت بیان کرد: فکری برای ملت ایران شود اگر چه مسلمان هم نباشند اقلیت‌های‌ زرتشتی، کلیمی و مسیحی هم جزو ملت ایران هستند و فقر برای همه یکسان است، فقر بیماری مشترکی است که باید برطرف گردد و طوری نشود به مرکز خرید مرغ برای خرید یک عدد ران، بال و گردن برویم. 

وی ادامه داد: گروه خاصی جهت منافع خود، ملت را قربانی می‌کنند؛ ملت چه گناهی کردند؟! آيا انقلاب کردند تا از گرسنگی بمیرند؟! 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*