مولوی ساداتی در مراسم نماز جمعه شستون: زنان مناطق محروم در نبود امکانات جان خود را از دست می‌دهند/سوختبران و کولبران مسئول فساد در جمهوری اسلامی نیستند

به گزارش رسانک، روز گذشته ۲۲ اسفند ماه ۹۹ امام جمعه شهرستان شستون با بیان اینکه مردم در مناطق محروم از امکانات بهداشتی و درمانی مناسب و فقدان پزشک متخصص با رنج و مشکلات زندگی می کنند که سلامتی آنها را تهدید می کند، در اشاره به نبود سونوگراف متخصص زن در شهرستان شستون از مسئولین امر خواست به این ضرورت مهم توجه و رسیدگی نمایند. 

مولوی عبدالصمد ساداتی در مراسم نمازجمعه شستون گفت: در حالیکه بیشترین مراجعین برای سونوگرافی زنان هستند ؛ مردم شستون بزرگ از داشتن حتی یک سونوگراف زن چه در مطب و چه در بیمارستان دولتی محروم هستند  که مسئولان امر به این ضرورت مهم باید توجه و رسیدگی نمایند.

مولوی ساداتی تصریح نمود: نبود درمانگاه شبانه‌روزی در برخی مناطق و یا فقدان امکانات و تجهیزات در مراکز درمانی و نداشتن پزشک زن متخصص و ماما و سایر خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز موجب مشکلات ناباروری و بیماری‌ها و از دست‌دادن سلامت منجر به مرگ مادر یا فرزند در مناطق محروم می شود.

وی تاکید کرد: نیاز شستون بزرگ (شستون، سب سوران ، مئگس، جالک ) برای متخصص سونوگرافی زن و خدمات لازم بهداشتی و درمانی بسیار با اهمیت و نیاز اساسی است که باید در این زمینه چاره اندیشی شود تا بیش از این برای یک سونوگرافی در مشقت قرار نگیرند.

مولوی ساداتی در بخشی از سخنان در اشاره به فشارهای شدید اقتصادی و بحران معیشتی برای مردم گفت: 

دولتمردان تراز اول کشور اظهار می دارند که لکه ننگ فساد باید از دامن جمهوری اسلامی پاک شود اما باید پرسید این لکه ننگ فساد را چه کسی بوجود آورده که باید پاک شود؟ 

آیا کارگران بیچاره درآمد زیر خط فقر و کارگران شهرداری که تا امروز حقوق یکسال را نگرفته اند و یا سوختبران و کولبران سرگردان برای لقمه نان بوجود آورده اند یا افرادی که در کنار شما و به همراه شما هستند؟! 

 امام جمعه شستون افزود: مسئولانی که گرانی، تورم و فساد لجام گسیخته شرم‌آور را بوجود آوردند و چرخ زندگی مردم را بستند و زندگی خود را به اوج رساندند باید پاسخگو باشند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*