مجروح شدن چهار شهروند در پی انفجار سیلندر گاز در دُزاپ

به گزارش رسانک، مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزاپ گفت: نشت و انفجار سیلندر گاز در یکی از منازل مسکونی این شهر سبب مصدومیت سه نفر و سوختگی ۸۰ درصدی جوانی ۲۸ ساله شد.

علی نجفی‌زاده شامگاه پنجشنبه ۴ دی ماه ۹۹ بیان کرد: محل حادثه یک ساختمان ۲طبقه مسکونی بود که ناگهان انفجار شدیدی در واحد مسکونی طبقه اول آن رخ داد که بر اثر این انفجار چهار نفر مرد دچار مصدومیت شدند.

وی با اشاره به اینکه با اطلاع از وقوع حادثه آتش‌سوزی در ساعت ۱۹ و ۱۳ دقیقه امشب آتش‌نشانان ایستگاه یک به محل حادثه اعزام شدند افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، مشغول عملیات اطفا شدند و با قطع جریان برق و گاز وارد طبقه اول ساختمان شده و گروهی نسبت به اطفا اقدام و گروهی دیگر به جستجو پرداختند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزاپ ادامه داد: این حادثه در خیابان خمینی ۴۶ پشت حسینه رضوی به علت نشت گاز از سیلندر ۱۱ کیلوگرمی و انفجار گاز به وقوع پیوست.

نجفی زاده تصریح کرد: شدت انفجارناشی از سیلندر گاز به قدری بود که علاوه بر خردشدن شیشه‌های در و پنجره‌های این واحد مسکونی، درب ورودی ساختمان از جا کنده شده و به همراه مقداری از لوازم به داخل حیاط پرتاب شده است.

وی بیان کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

(عکس از آرشیو)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*