برخورد نامناسب فرماندار بُنپور نائب رئیس شورا شهر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش رسانک، امروز یکشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۰، محمد بامری لاشاری رئیس شورای اسلامی خیرآباد مرکز دهستان خیرآباد و عضو شورای بخش مرکزی که برای پیگیری مسئله بی آبی مردم، به محل فرمانداری رفته بود، پس از رفتار نامناسب فرماندار بنپور، آقای افرازه، دچار تپش قلب شدید شده و راهی بیمارستان شد. 

محمد بامری لاشاری بهمراه جمعی از اهالی روستای خیرآباد جهت انعکاس قطعی آب و افت فشار در بیشتر ساعات شبانه روز به فرمانداری مراجعه کرده بود. 

در این جلسه فرماندار شهرستان منکر قطعی آب شده و با توهین به نائب رئیس شورا و اهالی روستا، آنها را دروغگو خطاب کرده است.

در این جلسه، بامری درخواست حضور و بازدید میدانی از طرف فرماندار را مطرح کرده که آقای افرازه با پاسخی توهین آمیز به ارباب رجوع ها به آنها گفته: “در شأن من نیست که با شماها به روستا بیایم.” 

پس از رفتار نامناسب فرماندار شهرستان بنپور، محمد بامری لاشاری نائب رئیس شورای بخش مرکزی این شهرستان دچار تپش قلب شدید شده و توسط اهالی روستا به بیمارستان خاتم الانبیا پهره منتقل شده است. 

اکنون حال عمومی محمد بامری لاشاری خوب گزارش شده است. وی در پنج دوره متوالی شورای شهرستان حضور داشته و یکی از معتمدین منطقه میباشد. 

لازم به ذکر است که اهالی روستاهای خیرآباد و حسین آباد و تا حدودی ملک آباد با جمعیتی بالغ بر هفت هزار نفر که در مجاورت شهر بنپور قرار دارند سالهاست با مشکل آب شرب دست به گریبان هستند. 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*