کشته و مجروح شدن دو شهروند بلوچ از جمله یک کودک در پی تیراندازی نیروهای نظامی شهرستان راسک

به گزارش رسانک، شامگاه امروز ‌شنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۳، نیروهای نظامی با یک سواری پژو ۴۰۵ پلاک شخصی در حدفاصل پمپ درخشان در نزدیکی شهر راسک پس از تعقیب و گریز یک خودروی تویوتا لندکروز به سمت او تیراندازی مستقیم کرده‌اند که راننده خودرو مجروح شده و‌ یک کودک ۱۲ ساله همراه او با اصابت گلوله جان خود را از دست داده است.

هویت کودک کشته شده، “احسان آسکانی”، ۱۲ ساله، فرزند مندوست و هویت شهروند مجروح “سلمان آسکانی” فرزند میردوست، هر دو اهل جکیگور و پسر عمو همدیگر عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای یگان تکاوری سرنشینان یک خودروی سواری پژو پلاک شخصی شهرستان راسک در نزدیکی پمپ بنزین درخشان در حدفاصل شهر راسک پس از تعقیب و گریز یک خودروی تویوتا لندکروز شوتی که بار تاناکورا داشته شلیک مستقیم کرده‌اند که با اصابت چند گلوله به خودرو و کشته شدن کودک ۱۲ ساله خودرو واژگون شده و راننده با اصابت گلوله مجروح شده است.

گفته می شود که خودرو‌های عبوری با دیدن این صحنه و فرار خودروی پژو پلاک شخصی پس از هدف قرار دادن این خودروی تویوتا آنها را مورد تعقیب قرار داده‌اند که آنها خود را به ساختمان یگان تکاوری شهرستان راسک رسانده و از دست شهروندان فرار کرده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*