توقیف دو خودروی سوختبر توسط نیروهای انتظامی سیرکان بدنبال عدم پرداخت رشوه پنجاه میلیون تومانی درخواست شده

به گزارش رسانک، شامگاه یکشنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۳، بدنبال عدم پرداخت رشوه پنجاه میلیون تومانی درخواست شده توسط فرمانده پاسگاه بخش سیرکان، توسط سه سوختبر بلوچ اهل منطقه بمپشت از توابع شهرستان سراوان، دو خودروی آنها توقیف و پرونده‌شان به دادگستری کل شهرستان سراوان ارسال شد.

بر اساس این گزارش، جناب سروان “برادران”، فرمانده پاسگاه بم‌پشت واقع در شهرستان سراوان در حالی اقدام به توقیف دو خودروی این سوختبران و درخواست رشوه کرده که آنها دارای کارت “گذر چتکانی” (کارت هماهنگ‌شده) که توسط سپاه به برخی سوختبران داده شده، بوده‌اند.

گفته می‌شود که سروان برادران، پس از توقیف دو خودروی سوختبر از آنها خواسته است که مبلغ پنجاه میلیون تومان در ازای آزادی خودروها پرداخت کنند که سوختبران حاضر به پرداخت رشوه نشده‌اند و فرمانده پاسگاه تا سی میلیون تومان هم تخفیف! رشوه داده است ولی بدلیل اینکه کار این سوختبران بطور کاملا قانونی بوده از پرداخت رشوه سر باز زده‌اند.

این شهروندان می‌گویند: ما پس از خروج از منزل در فلکه کبوتر توسط نیروهای انتظامی شهر سیرکان که مسئول آنها آقای “برادران” می‌باشد، متوقف شده‌ایم و پس از انتقال به داخل پاسگاه، از ما درخواست پنجاه میلیون، سپس چهل میلیون و بعد از آن سی میلیون تومان (رشوه) در ازای آزاد کردن خودروهای ما کرده‌ و به ما تا صبح روز بعد مهلت پرداخت رشوه به صورت پول نقد داده‌اند.

این شهروندان سوختبر ادامه می‌دهند که بدلیل عدم پرداخت پول زور، فرمانده پاسگاه سوخت های توقیف شده را از خودروها خالی کرده و خودروها را پرونده و آن را به سراوان ارسال کرده در حالی که ما دارای کارت طرح رزاق هستیم و امیدواریم مسئولان این مساله را پیگیری کنند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*