بازداشت یک نوجوان بلوچ در پی درگیری با یک سرباز وظیفه مزاحم ‌و هتاک به دختری بلوچ در رمشک

به گزارش رسانک، روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳، یک نوجوان بلوچ که در پی مزاحمت یک سرباز وظیفه برای یک دختر نوجوان بلوچ در پارک با سرباز وظیفه درگیر شده بوده توسط نیروهای انتظامی بازداشت و به پاسگاه منتقل شده ‌و تاکنون از وضعیت و سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.

هویت این نوجوان بلوچ، “مهران نارویی”، حدودا ۱۷ ساله و اهل رمشک از توابع شهرستان قلعه‌گنج واقع در منطقه رودبار زمین بلوچستان عنوان شده است.

شامگاه ۳۱ مرداد ماه یک سرباز وظیفه اهل شیراز که برای یک دختر نوجوان ۱۷ ساله  بلوچ با گفتن کلمات نامناسب برای وی مزاحمت ایجاد کرده بود که مهران با مشاهده این حرکت با سرباز درگیر شده که او توسط دیگر نیروهای انتظامی که از محل فاصله زیادی نداشته‌اند بازداشت و به پاسگاه شهر رمشک منتقل شده و از وضعیت او اطلاعی در دست نیست.

گفته می‌شود که پس از بازداشت مهران، شهروندان به مقابل پاسگاه رفته و خواستار آزادی او و بازداشت سرباز هتاک به دختر بلوچ شده‌اند اما با اعتراض شهروندان جو متشنج شده و معترضین اقدام به تجمع و شکستن شیشه‌های پاسگاه با سنگ کرده‌اند و پس از ساعتی مهران را بصورت امنیتی و با اسکورت خودرو حامل او از آنجا خارج کرده و از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*