اقدام عجیب شرکت نفت سراوان: روزانه فقط بیست لیتر سوخت برای خودروها

به گزارش رسانک، روز گذشته ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳، شرکت نفت ناحیه شهرستان سراوان در اقدامی عجیب از متصدیان جایگاه‌های سوخت در سطح شهرستان و ناحیه خواسته است که روزانه فقط بیست لیتر به خودروها عرضه کرده و در صورت عدم رعایت این امر با عواقبی مواجه خواهند شد.

این دستور شرکت نفت در حالی صادر شده که بسیاری از شهروندان از روستاهای مختلف و دوردست به شهر سراوان جهت خرید سوخت جایگاه مراجعه می‌کنند و بیست لیتر نه تنها هیچ مشکلی از سوخت مورد نیاز آنها را حل نمیکند بلکه آنها را با چالش‌های جدی مواجه می‌سازد.

در نامه صادر شده ناحیه سراوان آمده است که جایگاه‌های سوخت غیر از خودروهای نظامی، پلاک قرمز و دولتی به خودروهای شخصی مردم بیشتر از بیست لیتر سوخت عرضه نکنند و این مسئله باعث سرگردانی و همچنین بالا رفتن وحشتناک قیمت سوخت در بازار آزاد شده است.

علاوه بر این با شروع فصل مدارس، شهروندان هر روز شاهد تشکیل صفوف طولانی بنزین هستند و این مسئله با توجه به بسته شدن مرز موتورسیکلت هایی که با سوختبری امرار معاش می‌کردند در برهه کنونی از سوی شهروندان اقدامی “بی‌خردانه” از سوی مسئولان شرکت نفت در میان بی‌تفاوتی فرماندار و سایر مسئولان عنوان شده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*