تصاویری از لحظات اولیه بعد از کشته و زخمی شدن پنج شهروند توسط نیروهای نظامی در شهرستان چابهار

به گزارش رسانک، شامگاه چهارشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳، نیروهای نظامی پس از تعقیب یک خودرو و توقف آن مقابل یک مغازه عطاری در روستای بلینگی و ورود یکی از سرنشینان آن به داخل مغازه اقدام به تیراندازی و سپس شلیک آر پی جی به سمت مغازه کرده‌اند که بدنبال آن از چهار نوجوانی که داخل مغازه بوده‌اند دو نفر به همراه یکی از سرنشینان خودرو که به آنجا رفته، کشته و دو  نوجوان دیگر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هویت دو‌ شهروند کشته شده، “عامر رامش”، فرزند الهین بخش و “شهاب جدگال” حدودا ۱۸ ساله، فرزند ناخدا واحد و هویت دو شهروند مجروح، “حامد جدگال” فرزند عبدالصمد و “شعیب جدگال” فرزند صدیق، همگی اهل روستای بلینگی واقع در بخش پیرسهراب از توابع شهرستان چابهار عنوان شده و از هویت یک شهروند دیگر کشته شده تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

گفته می‌شود که بدنبال آغاز تیراندازی نیروهای نظامی و امنیتی به سمت مغازه دو نوجوان دیگر که در اطراف مغازه بوده‌اند نیز برای دفاع از دوستان داخل مغازه به سمت نیروهای نظامی سنگ پرتاب کرده‌اند که نظامیان اقدام به تیراندازی به سمت آنها کرده و هر دو زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در زمان درگیری و ساعاتی پس از آن، نیروهای نظامی و امنیتی کلیه مسیرهای منتهی به محل را مسدود کرده و حتی به خودروهای عبوری شخصی نیز اجازه تردد نداده‌اند.

لازم به ذکر است که رسانه‌های حکومتی خبر از “کشته شدن سه نفر و بازداشت تعدادی از عناصر وابسته به جیش العدل” در عملیاتی در جنوب بلوچستان داده‌اند ولی این گروه مسلح مخالف رژیم جمهوری اسلامی ایران تاکنون نسبت به آن واکنش نشان نداده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*