تجمع رانندگان خودروهای سنگین در مقابل فرمانداری زاهدان در پی مسدود شدن کارت‌های سوخت

به گزارش رسانک، امروز یکشنبه ۱ مهر ماه ۱۴۰۳، ده‌ها تن از رانندگان خودروهای سنگین در پی مسدود کردن کارت های سوخت خودروهای اتوبوس، مینی‌بوس و خاور مقابل فرمانداری زاهدان تجمع کرده و خواستار رفع مسدودی این کارت ها شدند.

بر اساس گفته‌های یکی از رانندگان معترض، در شهرستان زاهدان نهصد کارت سوخت از خودروهای سنگین مسافربری و حمل و نقل توسط شرکت نفت مسدود شده و هیچ یک از مسئولان در قبال این مسئله پاسخگو نیست.

وی می‌گوید: در شهر زابل هم همین اتفاق افتاده که پس از اعتراض رانندگان و صاحبان این خودروها، قفل کارت سوخت آنها باز شده. آیا زابل بک کشور دیگری است که این همه تفاوت قانون با زاهدان دارد؟ الان یک ماه است که کارت سوخت من مسدود است و من باید چه کاری انجام بدهم؟ فرماندار جوابگو نیست و استاندار هم جواب نمی‌دهد. مگر می‌شود که در یک کشور دو قانون وجود داشته باشد؟

گفتنی است که در روزهای شنبه ۱۷ و دوشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۳، شماری از رانندگان خودروهای سنگین در اعتراض به مسدود شدن چند ماهه کارت‌های سوخت و کمبود سهمیه سوخت، مقابل فرمانداری های شهرهای چابهار و زابل نیز تجمع و اعتراض کرده و خواستار رسیدگی به درخواست رفع مسدود شدن کارت‌های سوخت خود شدند که پس از جلسات متعدد از سوی مسئولان مشکل شهروندان حل شد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*