مجروح شدن یکی از بازداشت شدگان اعتراضات ۱۴۰۱ در پی تیراندازی مستقیم افراد مسلح ناشناس در چابهار

به گزارش رسانک، شامگاه دوشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳، “علیرضا رئیسی”، یکی از بازداشت شدگان اعتراضات چابهار توسط افراد مسلح ناشناس در نزدیکی منزلش در خیابان راسک واقع در شهرستان چابهار مورد هدف تیراندازی قرار گرفت و مجروح شد.

بر اساس این گزارش، علیرضا حوالی ساعت ۲۱:۰۰، حین رفتن به منزلش در نزدیکی محل سکونتش توسط راکبین یک موتورسیکلت در خیابان راسک مورد هدف گلوله با سلاح کلت کمری قرار گرفته و با اصابت یک گلوله از ناحیه پا مجروح شده است.

گفته می‌شود که علیرضا با هیچ کس اختلاف و درگیری نداشته و شب گذشته بصورت ناگهانی توسط دو فرد مسلح ناشناس که صورت خود را پوشانده بودند مورد هدف قرار گرفته است.

علیرضا دانشجوی سابق دانشگاه آزاد منطقه آزاد در رشته آموزش ابتدایی، در ۴ آذر ماه ۱۴۰۱، ‌در بحبوحه اعتراضات توسط نیروهای اطلاعات در سطح شهر چابهار بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات زاهدان منتقل شده و تحت شکنجه جسمی و روحی قرار گرفته و پس از ۶۵ روز از بازداشتگاه اطلاعات به بند ۹ زندان مرکزی منتقل شده بود. وی تحت اتهامات “تبلیغ علیه نظام”، “برهم زدن نظام عمومی،” و “اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی”، پس از سه ماه با تودیع قرار وثیقه از زندان زاهدان آزاد شد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*