کشته شدن دو زن بلوچ در پی اختلاف خانوادگی توسط داماد خانواده در شهرستان سب و سوران

به گزارش رسانک، روز گذشته ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۳، داماد یک خانواده پس از آنکه بعد از قتل پدرخانم خود در پی اختلاف خانوادگی پیش‌آمده در چند سال پیش برای بازگرداندن همسرش به منزل خود به محل سکونت همسر و مادر خانم خود در روستای چاه‌مشکی واقع در شهرستان سیب و سوران رفته بود، پس از عدم رضایت همسر به بازگشت، اقدام به قتل او و مادر خانم خود به ضرب گلوله کرد.

هویت این دو زن جان باخته، “شرفناز خاکیزهی”، فرزند حمل (همسر ضارب) و “زلیخا پورمحمدی نسب”، فرزند پنجشنبه (مادرخانم ضارب) و اهل روستای “چاه‌کریم بخش” معروف به چاه‌مشکی از توابع شهرستان سیب و سوران عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، داماد خانواده چند سال پیش در پی اختلاف شخصی پدر خانم خود را به ضرب گلوله به قتل رسانده و بین او و همسرش اختلاف بوجود آمده که همسرش با ترک منزل شوهر خود به منزل پدرش آمده و با مادر خود زندگی می‌کرده که روز گذشته همسرش برای بازگرداندن او به منزل آنها رفته و با استفاده از سلاح و تهدید تلاش بر بازگرداندن او داشته که با مخالف شدید او مواجه شده است.

بدنبال این و پس از تشدید اختلاف بین آنها و مخالفت خانم برای بازگشت به منزل، همسرش با تیراندازی به وی، او را به قتل رسانده و در همین حین مادرخانم وی با دیدن صحنه قتل دخترش به طرف او هجوم برده که وی با شلیک به مادر خانم، او را نیز به قتل رسانده و از آنجا خارج شده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*