مجروح شدن یک شهروند بلوچ در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس در زاهدان

به گزارش رسانک، شامگاه دوشنبه ۸ مرداد ماه ۱۴۰۳، افراد مسلح ناشناس که راکبین موتورسیکلت بودند پس از تعقیب و گریز یک موتورسیکلت و متوقف کردن آن در حدفاصل ایست و بازرسی نیروهای نظامی واقع در بیمارستان تامین اجتماعی در جاده‌ کمربندی شهر زاهدان به سمت دو راکب دیگر که برادر همدیگر بودند، تیراندازی مستقیم کردند که منجر به مجروح شدن یک شهروند بلوچ با اصابت گلوله شده است.

هویت این شهروند بلوچ، “وحید کاشانی (دهمرده)”، ۲۴ ساله، فرزند شیراحمد و اهل روستای سیادک از توابع شهرستان زاهدان عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، بدنبال تیراندازی افراد مسلح ناشناس یکی از دو راکب موتورسیکلت با اصابت چند گلوله از ناحیه پایین کتف و دست به شدت مجروح شده و به بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان منتقل شده است.

گفته می شود که وحید به همراه برادرش از شهر زاهدان حوالی ساعت ۱۱ شب از باشگاه بدنسازی در حال رفتن به روستای محل سکونت خود بوده‌اند.

از هویت انگيزه ضاربین تا لحظه تنظیم گزارش اطلاعی در دست نیست.

بر اساس گزارش های جمع آوری شده در سال ٢٠٢٣، دستکم ١٩٢ شهروند بلوچ مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفته اند که در بین آنها ١۵٠ نفر کشته و ۴٢ نفر زخمی شده‌اند. در بین این افراد دستکم پنج کودک و چهار زن نیز وجود دارند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*