اطلاعیه سازمان جیش العدل مبنی بر انهدام تیم نه نفره جاسوسی و مخبران جمهوری اسلامی ایران

به گزارش رسانک، روز سه‌شنبه ۲ مرداد ماه ۱۴۰۳، سازمان مسلح جیش العدل با انتشار اطلاعیه خبر از دستگیر و انهدام یک تیم نه نفره ترور و جاسوسی جمهوری اسلامی متشکل از اتباع سه کشور ایران، پاکستان و نیروهای مسلح حکومت سابق کشور افغانستان خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: این سازمان موفق شده‌ است یک شبکه ترور و جاسوسی وابسته به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران که پیش‌تر یکی از مجاهدان سازمان جیش العدل را به شهادت رسانده بود، کشف و‌ متلاشی بکنند.

بر اساس توضیحات منتشر شده جیش العدل، «این شبکه جاسوسی رژیم متشکل از اعضایی از سه کشور ایران، پاکستان و نیروهای مسلح حکومت سابق کشور افغانستان است که پس از سه ماه تحقیق و کار اطلاعاتی موفق شده در سه عملیات نظامی جداگانه اعضای عملیاتی و برخی از اعضای اطلاعاتی این شبکه ترور و جاسوسی را کشف و نه تن از اعضاء اصلی آن را دستگیر بکند.

در توضیحات سازمان جیش العدل اشاره شده است «در روزهای آینده فیلم و بیانیه تفصیلی» پیرامون افرادی که دستگیر کرده است منتشر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که گروه مسلح جیش العدل در ۲۹ تیر ماه با انتشار بیانیه ای از آغاز یک عملیات نظامی تحت عنوان «عملیات نظامی پاکسازی» خبر داد که هدف از اجراء آن را تضعیف دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی عنوان کرده بود.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*