بی نتیجه ماندن جستجوی «امیرحمزه فولادی» در کوه‌های نیکشهر با گذشت دو هفته

به گزارش رسانک، امروز شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳، چهاردهمین روز جستجوی مردم محلی و گروه‌های مردمی دیگر از سایر مناطق برای پیدا کردن «امیرحمزه فولادی» کودک ۹ ساله بلوچ اهل روستای متسنگ در کوه‌های نیکشهر نیز همچون روزهای قبل سپری شد و کماکان هیچگونه سرنخی از وی پیدا نشده است.

طی این مدت با وجود تلاش افراد زیادی از اهالی منطقه و مناطقی دیگر برای پیدا کردن وی، تلاش‌ها نتیجه‌ای در پی نداشته است و قرار شده یک روانشناس با فرهاد ۱۳ ساله که قبل از ناپدید شدن امیرحمزه همراه وی بوده، جلساتی جهت روانکاوی برگزار شود.

برخی فعالان مدنی معتقدند که آخرین چاره برای یافتن سرنخ از امیرحمزه فولادی صحبت کردن با برادرزاده اش، فرهاد می‌باشد تا اگر ترس و دلهره ای از بیان واقعیاتی که اتفاق افتاده، دارد، اطمینان پیدا کند که هیچ چیزی او را تهدید نمی‌کند و‌کافیست که ماوقع را بگوید.

در همین راستا، ویدئو کلیپ و تصاویری از سوی برخی افراد در حال منتشر شدن می‌باشد که هیچ سنخیتی با واقعیت ندارد و فعالان اجتماعی از مردم خواسته‌اند که اخبار را فقط از طریق رسانه‌های مستقل بلوچستان در فضای مجازی و وبسایت هایشان دنبال کنند و به شایعات دامن نزنند زیرا این مسئله فشار را بر روی خانواده امیرحمزه دوچندان می‌کند.

گفتنی است که امیرحمزه و فرهاد در تاریخ ۱۶ تیر ماه پس از آنکه از مدرسه دینی تعطیل شده‌اند به قصد رفتن به روستای کهیری که پدر امیرحمزه سکونت دارد، از منطقه متسنگ نیکشهر حرکت کرده‌اند و طبق گفته‌های فرهاد، امیرحمزه بین راه خسته شده و از وی درخواست کرده تا برای آوردن کمک به روستا برود و زمانی که افرادی از روستا به محل جدا شدن این دو کودک رفته‌اند، هیچ اثری از امیرحمزه نیافته‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*