امام جمعه اهل سنت نصرآباد: ابراهیم رئیسی به وعده‌های انتخاباتی‌اش عمل کند/ جامعه جهانی جلوی ظلم پاکستانی ها را در بلوچستان بگیرند

به گزارش رسانک، روز دوشنبه ۱٢ اردیبهشت ماه ١۴٠١، امام‌ جمعهٔ اهل‌ سنت نصرآباد (زابل) در خطبه‌های نماز عید فطر این شهرستان، به مشکلات مردم ایران به‌ ویژه مشکلات و خواسته‌های جامعه اهل‌سنت اشاره کرد و از رئیس‌ دولت خواست به وعده‌های انتخاباتی‌اش عمل کند.

مولوی عبدالرشید شه‌بخش با انتقاد از «افزایش روزافزون مشکلات مردم»، اظهار داشت: متأسفانه با آمدن دولت‌های جدید مشکلات زیادی از قبل می‌مانند و مشکلات جدیدی هم اضافه می‌شوند.

 آقای رئیسی در دوران تبلیغات انتخاباتی وعده‌هایی به ملت، مخصوصا به جامعه اهل‌سنت داده است و ما بر اساس همین وعده‌ها به او رأی دادیم.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها هنوز حل نشده‌اند و این شرایط بسیار نگران‌کننده است. علیرغم وعده‌های رئیس‌ دولت برای حل مشکلات اقتصادی، اما فقر و بیکاری همچنان بیداد می‌کند و رئیس‌ دولت و وزرا باید احساس مسئولیت کنند.

مولوی شه‌بخش همچنین با اشاره به جنایات رژیم جمهوری اسلامی پاکستان در شرق بلوچستان از جامعه جهانی خواست تا جلوی ظلم‌ها در بلوچستان را بگیرند. 

مدیر مدرسه دینی بدرالعلوم نصرآباد، در بخش پایانی سخنانش با انتقاد شدید از دولتمردان پاکستان، اظهار داشت: ظلم‌هایی که دولت پاکستان بر مردم مظلوم و ستمدیده بلوچستان روا می‌دارد بسیار نگران‌کننده است. در این ایالت مردم قتل‌ عام و خانه‌هایشان بمباران می‌شوند، تعداد زیادی از افراد تحصیلکرده به گروگان برده شده و پس از مدتی جسدهای آنان در بیابان‌ها پیدا می‌شوند.

وی تصریح کرد: ما این جنایات را با شدت تمام محکوم می‌کنیم و از تمام مجموعه‌های جهانی که می‌توانند مؤثر باشند، خواستاریم جلوی این ظلم‌ها و جنایات را بگیرند.

#گروه_خبری_تحلیلی_رسانک

#نه_به_جمهوری_اسلامی #حکومت_دروغگو #اختلاس #مافیای_حکومتی #بلوچستان #بلوچستان_هویت_ملی_ماست

#StopBalochGenocide

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*