کمک دو میلیارد و پانصد میلیون تومانی یک خانواده یزدی به بیمارستان چهبار 

 به گزارش رسانک، در یک اقدام زیبا و تحسين برانگیز، اعضای یک خانواده اهل استان یزد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، به بیمارستان امام علی چهبار کمک کردند.

همایون دادگر، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چهبار در این رابطه گفت: خانواده شادروان عبدلی به یاد پدر بزرگوارشان حاج محمدعلی عبدلی کمک‌های بسیار ارزشمندی برای تجهیز و راه‌اندازی بخش روانپزشکی، تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی و حوزه زیرساختی بیمارستان چهبار کردند و قدردان توجه ویژه آن‌ها به حوزه سلامت هستیم.

وی ادامه داد: تهیه دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی بیمارستانی، تهیه سونیکد(دستگاه محاسبه ضربان قلب جنین) و سِت یا بسته زایمان برای بخش زایشگاه، تهیه تجهیزات مصرفی و مورد نیاز بخش‌های مختلف بستری، تهیه تجهیزات لازم برای تعمیر و راه‌اندازی دستگاه سونوگرافی، تجهیز بخش روانپزشکی بیمارستان و اقدامات ارزشمند دیگری توسط خانواده شادروان عبدلی انجام و بخشی از مشکلات و کمبودهای بیمارستان جبران شده است.

گفتنی است که بیمارستان امام علی چهبار یکی از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی پهره میباشد و در ماه‌های اخیر بدلیل کمبود امکانات و بی توجهی مسئولین دولتی، شاهد مرگ چندین مادر باردار بوده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*