بلوچستان در تحریم مرغ

رسانک/ فرمانده انتظامی شهرستان “نرماشیر” در گفت‌وگو با خبرگزاری های داخلی گفته است: “در راستای برخورد با اخلالگران اقتصادی، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان نرماشیر هنگام کنترل خودروها در محور “بم_ نرماشیر” به یک دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ “رضا زیدآبادی” افزود: ماموران پس از بررسی مدارک, یکهزار و دویست قطعه مرغ زنده قاچاق که از کرمان به سمت شرق کشور بارگیری شده بود را کشف و ضمن توقیف کامیونت, یک نفر را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی در پایان با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله توسط کارشناسان مربوطه ۵۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

پ.ن: رژیم جمهوری اسلامی ایران نه تنها دست صاحبان اصلی بلوچستان را از منابع طبیعی و زیرزمینی و پتانسیل های بالقوه ای اقتصادی این سرزمین کوتاه کرده بلکه جلوی ورود کالای مورد نیاز از سایر شهرهای ایران را به بلوچستان، بطور کامل گرفته تا بتواند فشار حداکثری خود را بر ملت بلوچ بیاورد.

جلوگیری از ورود مرغ به بلوچستان در یک ماه اخیر باعث شده تا بسیاری از مردم “مرغ” را از سر سفره هایشان حذف کنند. این کالای نایاب، اکنون در برخی مناطق بالای چهل هزار تومان به فروش می‌رسد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*