اخاذی نیروهای راهنمایی و رانندگی و صدور جریمه غیرقانونی برای خودروها در شهرستان سرباز

به گزارش رسانک، نیروهای راهنمایی و رانندگی به همراه شماری از نیروهای کادر انتظامی در شهر کلات، مرکز شهرستان سرباز اقدام به اخاذی از شهروندان و رانندگان خودروها کرده و در برخی موارد جریمه های سنگین برای خودروها ثبت می‌کنند در حالی که خودروی مورد نظر در طول چند روز از پارکینگ منزل خارج نشده و یا به شهر کلات نرفته است.

بر اساس این گزارش، “محسن موحدی”، فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی که جدیدا و پس از لو رفتن در اخاذی و فساد مالی فرمانده قبلی با نام سرگرد “قاسم مجیدی” که با دستور حفاظت به شهری دیگری منتقل شده، بر سر کار آمده از نیروهای خود با فامیلی های “محمدی” و “صیفی” خواسته است که شمار جریمه‌های صادرشده زیاد باشند تا نشان بدهند که فعال هستند.

در همین راستا، نیروهای راهنمایی و رانندگی گاها پلاک خودروها را در سطح شهر کوچک کلات یادداشت می‌کنند و سپس با بهانه‌های مختلف اقدام به صدرو جریمه برای آنها می‌کنند.

گفته می‌شود که فرمانده کل انتظامی شهرستان نیز با نام “احمد لکزایی” در بسیاری موارد از طریق همدستی محسن موحدی و ارسال نیروهای خود همراه با پلیس راه اقدام به اخاذی از راننده‌ها و سوختبران می‌کنند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*