بی احترامی و زورگویی رئیس اداره آگاهی چابهار به یک زن بلوچ در پی اعتراض وی به بازداشت و شکسته شدن دست همسرش

به گزارش رسانک، روز گذشته ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۳، یک زن بلوچ که بدليل بازداشت و ضرب و شتم همسرش توسط رئیس اداره آگاهی شهرستان چابهار، آقای “شهرکی” که منجر به شکستگی از ناحیه دست فرد بازداشتی شده مورد بی احترامی، تهدید و فحاشی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این زن بلوچ پس از تنظیم شکایتنامه از برخورد فراقانونی توسط رئیس اداره آگاهی به این اداره مراجعه کرده بود که از سوی رئیس اداره مورد تهدید و فحاشی قرار گرفته که یا باید رضایت دهد یا اینکه او را نیز بازداشت خواهند کرد.

گفته می‌شود که آقای شهرکی، رئیس اداره آگاهی چابهار همسر این زن بلوچ را که کارگر روزمزد بوده بدون دلیل بازداشت کرده و در حین بازداشت دست او را شکسته و وقتی که همسر فرد بازداشت‌شده شاکی شده و به اداره آگاهی مراجعه کرده از سوی رئیس و نیروهای اداره آگاهی تهدید شده که “یا باید رضایت بدهی یا اینکه تو را تو هم مانند شوهرت بازداشت می کنیم” که این رفتار غیرقانونی باعث شده تا این زن بلوچ مقابل درب آگاهی به رفتار اهانت آمیز نیروهای نظامی اعتراض کند.

از علت بازداشت همسر این شهروند تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست ولی گفته می‌شود که اصالتا اهل شهرستان قصرقند و ساکن چابهار می‌باشد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*