تنش بین نیروهای یگان امداد با شهروندان بلوچ در پی توقیف یک خودروی کارناوال عروسی

به گزارش رسانک، شامگاه جمعه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۳، در پی توقیف یک خودرو از کارناوال عروسی توسط نیروهای یگان امداد در منطقه ساحل دریا بزرگ چابهار باعث تنش و درگیری بین شهروندان بلوچ و نیروهای نظامی در اعتراض به این اقدام نیروهای نظامی و اعزام خودرو ضد شورش به ساحل شد.

این حادثه حوالی ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه رخ داده و نیروهای یگان امداد در ساحل دریا بزرگ چابهار قصد توقیف یک خودروی پژو پارس از کارناوال عروسی که در حال اجرای حرکات نمایشی بوده را داشتند که با متوقف کردن آن و گرفتن سویچ خودور باعث اعتراض و به وجود آمدن تنش بین نیروهای نظامی و شهروندان حاضر و همراهان کارناوال شده است.

بر اساس این گزارش، اعتراض شهروندان باعث شده تا نیروهای ضد شورش به محل اعزام شوند شهروندان تهدید به تیراندازی از سوی نیروهای نظامی شده‌اند که در آخر با مقاومت شهروندان و نیروهای نظامی سویچ خودرو را تحویل داده و تجمع شهروندان مانع توقیف آن شده است و نیروهای یگان امداد و ضد شورش ساحل را ترک کرده‌اند.

گفته می‌شود که یک خودروی پژو پارس در ابتدای کارناوال به همراه خودروی داماد در حال اجرای حرکت نمایشی و در حال شادی بودند که نیروهای یگان امداد با ایجاد رعب و وحشت خودرو را متوقف کرده و مانع حرکت آن شدند که این باعث تنش بین شهروندان حاضر ساحل و کارناوال عروسی با آنها شده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*