جان باختن دو شهروند بلوچ در کوه‌های شهرستان ایرانشهر

به گزارش رسانک، روز شنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳، دو شهروند بلوچ از جمله یک‌ کودک که برای تفریح و دیدار با پدربزرگ یکی از آنها به کوه‌های بز‌پیران واقع در شهرستان ایرانشهر رفته بودند، به دلایل نامعلومی جان خود را از دست دادند.

هویت این دو‌ شهروند جان‌ باخته، “یحیی طاهرزهی (بلوچی)”، ۱۸ ساله، فرزند عبدالعزیز و “علیرضا آهورانی”، ۲۴ ساله، فرزند رحمت، هر دو اهل روستای خیرآباد از توابع شهرستان ایرانشهر عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، این دو شهروند از روستای خیرآباد، محل سکونت خود به کوه‌های بزپیران جهت دیدار با پدربزرگ یحیی در حال رفتن بوده‌اند که هنگام غروب، یحیی پس از رسیدن به محل سکونت پدربزرگش بدون حرف زدن در گوشه ‌ای از منزل افتاده و سپس جان خود را از دست داده است.

با توجه به اینکه اهالی منطقه خبر داشته‌اند یحیی به همراه علیرضا از روستای خیرآباد حرکت کرده در جستجوی علیرضا به کوه‌های منطقه و در مسیر تردد آنها به روستای پدربزرگ یحیی رفته و‌ چند ساعت بعد پیکر علیرضا را نیز پیدا کرده‌اند و از بینی رد خون بجای مانده بوده است.

گفتنی است که هیچ کس از دلیل جان باختن این دو شهروند اطلاعی ندارند و پدربزرگ یحیی که لحظاتی قبل از جان باختن او با وی صحبت کرده می‌گوید در حالت عادی نبوده و هیچ سخنی و پاسخی به سوال های وی نداده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*