شهرستان لاشار که فقط اسم شهرستان را یدک می‌کشد

به گزارش رسانک، امروز یکشنبه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۳، شهرستان لاشار با مرکزیت شهر اسپکه که در تاریخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۰ از شهرستان نیکشهر جدا و به یک شهرستان مستقل تبدیل شد در میان سوءمدیریت و بی‌کفایتی مسئولان از کمترین امکانات شهری برای زندگی استاندارد نیز برخوردار نیست.

بر اساس گزارش‌های دریافتی،  اخیرا مسئولان مخابرات این شهرستان اقدام به تخریب خیابان ها و آسفال درون شهر اسپکه کرده‌اند و با گذشت چندین ماه هیچگونه اقدامی جهت رفع این مشکل که بر زندگی شهروندان تاثیر مستقیم گذاشته، انجام نداده‌اند.

علاوه بر این سایر ارگان ها و ادارات دولتی در میان بی تفاوتی مسئولین کارهای خود را بصورت کارشناسی شده انجام نمی‌دهند و این امر باعث شده تا شهروندان این شهرستان تازه تاسیس با مشکلات عدیده‌ای روبرو شوند.

در راس این مسئولان، فرماندار شهرستان لاشار می‌باشد که بدون توجه به مشکلات اساسی، هیچگونه اشرافیتی بر ادارات دولتی ندارد. شهرداری این شهر نیز تاکنون‌ نتوانسته اقدام موثری در رابطه با ایجاد فضای سبز، پارک و سایر موارد مورد نیاز یک شهرستان اقدام کند. همچنین این شهرستان بدون بیمارستان است و شهروندان بیمار مجبور هستند برای معالجه به شهرستان های دیگر مانند نیکشهر، چابهار و یا ایرانشهر مراجعه کنند. تنها جایگاه سوخت این شهرستان نیز همواره شاهد بوجود آمدن صف های طویل خودروها برای خرید سوخت میباشد و سوءمدیریت در آن موج می‌زند.

سوءمدیریت و بی‌کفایتی مسئولان شهرستان لاشار در حالی وجود دارند که اخیرا نماینده این منطقه در مجلس ایران، آقای “انور بجارزهی” با خواندن متنی عربی از کشور فلسطین و گروه‌های نیابتی جمهوری اسلامی ایران قرائت کرده که با واکنش مردم مواجه گشته و از زمان آغاز به کار وی هیچ تغییر محسوسی در وضعیت شهرستان های تحت نظر او بوجود نیامده است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*