کشته شدن چهار عضو یک خانواده و یک سوختبر در پی تیراندازی نیروهای نظامی در شهرستان رودبار جنوب

به گزارش رسانک، روز شنبه ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۳، در پی تیراندازی نیروهای نظامی به سوی خودروی سوختبر در مسیر رودبار جنوب که منجر به برخورد با خودروی عبوری شد، پنج تن از جمله یک سوختبر و دو کودک در شعله های آتش جان باختند.

هویت سوختبر جان باخته، “سامان نارویی”، ۲۲ ساله، فرزند شاهپور و اهل شهرستان رودبار جنوب و هویت چهار جان باخته دیگر که سرنشینان خودروی سواری و اعضای خانواده شامل پدر، مادر و دو کودک خردسال بودند، با فامیلی افتخاری و اهل جیرفت احراز شده اند.

بر اساس این گزارش، صبح روز شنبه حوالی ساعت ۴ بامداد در محور کهنوج به رودبار و حد فاصل پل بهادرآباد، نیروهای نظامی به سمت یک خودروی سایپا سوختبر تیراندازی کردند که منجر به انحراف این خودرو از مسیر اصلی و برخورد آن با خودروی سواری در حال حرکت که سرنشینان آن اعضای خانواده بودند شده و همه سرنشینان هر دو خودرو زنده در شعله های آتش جان خود را از دست دادند.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش سالانه جمع آوری شده، در سال ٢٠٢٣ دستکم ٣٢١ سوختبر در تیراندازی‌های مستقیم نیروهای نظامی، حوادث جاده‌ای، تیراندازی افراد مسلح ناشناس، سیل و آتش‌سوزی کشته و زخمی شده‌اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*